55
More than just an API™
Menu

Medewerker IT Support

Heb je vragen? Bel met 06 25 25 20 84 of

Solliciteer direct

Medewerker IT Support

Als Medewerker IT Support zorg jij ervoor dat onze systemen betrouwbaar werken en collega’s altijd op jou kunnen rekenen

Als Medewerker IT Support ben jij de onmisbare schakel die onze collega’s helpt om optimaal met hun IT-omgeving te werken. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt: van het uitrollen van nieuwe systemen tot het upgraden en configureren van bestaande applicaties en hardware.

Dankzij jouw kennis en hands-on mentaliteit los je storingen en problemen razendsnel op, zodat iedereen vlot kan doorwerken. Jij bent hét aanspreekpunt binnen de organisatie als het gaat om vragen over systemen, applicaties of devices.

Kortom: met jouw inzet maak je technologie toegankelijk, betrouwbaar en gebruiksvriendelijk – en zorg je ervoor dat collega’s zich kunnen focussen op hun werk, terwijl jij de techniek vlekkeloos regelt.

Kernactiviteiten

Als Medewerker IT Support ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze collega’s én verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van onze IT-systemen. Jij zorgt ervoor dat operating systemen, applicaties en hardware betrouwbaar en gebruiksvriendelijk functioneren. Van het uitrollen van nieuwe systemen tot het oplossen van complexe problemen: jij hebt het in de vingers.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Beheren en onderhouden van server- en clientsystemen
  • Uitrollen, upgraden en configureren van systemen en applicaties
  • Actief beheren en inrichten van de Active Directory
  • Bepalen, uitrollen en beheren van softwarestandaarden voor werkstations
  • User management voor diverse systemen
  • Inrichten, onderhouden en ondersteunen van Lab TaskPC’s
  • Basis eerstelijns probleemoplossing (o.a. wachtwoorden, clientsoftware, printerstoringen)
  • Tweedelijns probleemoplossing van complexe IT-vraagstukken (OS, software en hardware)
  • Samenwerken met interne IT afdelingen (infrastructuur, Global IT, Business Systems), derde partijen voor software-implementaties en het oplossen van IT-issues
  • Patchen van netwerk outlets (MACD), wijzigen van network inserts en uitvoeren van continuity tests
  • Voorraadbeheer van netwerkcomponenten en bijhouden van documentatie
  • Patching van operating systemen (clients en lokale servers) en desktopapplicaties
  • Begeleiden van derde partijen bij werkzaamheden op locatie
  • Deelnemen aan systeem- en eindgebruikersacceptatietesten

Jij als Medewerker IT Support

  • MBO opleiding in de IT, of bewezen gelijkwaardig niveau bijvoorbeeld door behaalde Microsoft certificeringen
  • Minimaal drie jaar ervaring in relevante systemen,  Windows gebaseerde operating systemen, servers en/of werkstation technologie
  • Goede communicatieve vaardigheden, gericht op eindgebruikers, management en externe leveranciers.
  • Zelfstandig werken, goed prioriteiten kunnen stellen.
  • Proactief met  een service- en klantgerichte instelling.
  • Communiceren in het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.

Dit krijg je als Medewerker IT Support

  • Een uitstekend salaris vallend in schaal P2 (zie cao), passend bij je kennis en ervaring.
  • 8% vakantiegeld en een bonusschema tot 5,5%.
  • Uitstekend pensioen bij Stichting Pensioenfonds PGB.
  • 25 vakantiedagen en 12,5 ATV-dagen per jaar.
  • Korting op sport, sportkleding, Hello Fresh, een fiets en collectieve zorgverzekering.
  • Jaarlijks een bedrijfsdag, afdelingsborrels en themabijeenkomsten.

Medewerker IT Support bij Aspen jouw baan?

Wil je als Medewerker IT Support bijdragen aan de gezondheid van patiënten wereldwijd en samen werken aan jouw ambitie en die van Aspen API op een duurzame manier? Dan gaan we graag met je in gesprek. Heb je nog een vraag? Stuur deze dan naar oss.hr.flexcenter@nl.aspenpharma.com. Carolien de Leeuw– Recruiter – neemt contact met je op.

Werken bij Aspen API

Werken bij Aspen API betekent elke dag duurzaam werken om de wereld een beetje beter te maken. Al meer dan een eeuw dragen we bij aan de gezondheid van patiënten wereldwijd. We ontwikkelen en produceren complexe, hoogwaardige Actieve Farmaceutische Ingrediënten (API’s), de werkzame stoffen in medicijnen. Deze leveren we aan klanten wereldwijd. Dit doen we samen met 500 collega’s in Nederland. Aspen API maakt deel uit van een internationaal API-netwerk met productielocaties in Nederland, de VS en Zuid-Afrika. We maken deel uit van de Aspen Group, een internationaal toonaangevende farmaceutische fabrikant met het hoofdkantoor in Durban, Zuid-Afrika. Ongeacht de functie zijn we allemaal gewoon collega’s, behandelen we elkaar met respect, werken we samen en willen we elkaar helpen.

Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?

Jouw
solicitatie

Reactie
sollicitatie

1e en/of 2e
gesprek

Optioneel
assessment

Jouw
contract

Welkom
collega

Stap 1: Jouw sollicitatie

Vacature gevonden die past bij jouw ambitie? Solliciteer! Staat jouw baan (nog) niet bij onze vacatures? Stuur een open sollicitatie en meld je aan voor de jobalert. Zo blijf je op de hoogte van de voor jou interessante vacatures.

Stap 2: Reactie op je sollicitatie

Zodra je hebt gesolliciteerd ontvangt je van ons een bevestigingsmail. Binnen 2 werkdagen neemt een recruiter contact met je op over het vervolg.

Stap 3: Kennismaken en 2e gesprek

We bellen je om een afspraak te maken voor een eerste gesprek. Tijdens dit gesprek maken we kennis met elkaar. Je ontmoet de manager en/of specialist en een collega uit het team. Passen jouw ambities bij die van Aspen? Zijn we allemaal enthousiast? Dan nodigen we je uit voor een tweede gesprek. Samen met de HR Business Partner en de Hiring Manager ga je meer de diepte in. Zodat jij een goed beeld hebt van Aspen en de functie en wij van jou.

Stap 4: Optioneel: 3e gesprek en/of assessment

Soms is het fijn om elkaar nog een keer te spreken om alle vragen beantwoordt te krijgen. Dan plannen we een 3e gesprek in. Bij sommige functies is een assessment onderdeel van de procedure. We bespreken altijd met jou hoe de procedure eruit ziet. Zo weet je wat en wanneer je mag verwachten van Aspen en wij van jou.

Stap 5: Jouw contract

Willen we samen onze ambities waarmaken? Dan doen wij je graag een aanbod. De HR Business Partner stemt samen met jou de arbeidsvoorwaarden af. Dit kan op locatie of telefonisch. Ben je akkoord? Dan bevestigen we dit via de mail.

Stap 6: Welkom collega!

Om ervoor te zorgen dat alles administratief ook in orde is, vragen we je enkele formulieren in te vullen en uiteraard je contract te tekenen. En natuurlijk; welkom bij Aspen API in Oss!

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ik solliciteer op:
Medewerker IT Support

Stuur ons jouw gegevens en wij nemen binnen twee werkdagen contact met je op.

Naam*
Bewaar mijn gegevens*
Sleep bestanden hierheen of
Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 10 MB, Max. aantal bestanden: 3.
    Privacy policy*

    Alle velden met een * zijn verplichte velden.

    Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
    • All sites
    • Africa Middle East
    • Americas
    • Asia
    • Australasia
    • Europe CIS